Денков ме похвали преди старта на новия кабинет, заяви бившият служебен регионален министър

Не знаехме, че липсва такъв код (за събиране на пътни такси в тол системата). Това, че кодът го няма, той винаги може да бъде възстановен. Основният проблем е, че договорът е така сключен, че държавата в много малък обсег контролира тол системата. На практика всичко, което трябва да се пипа в тол системата, е заложник на "фирмата".

Това заяви бившият служебен регионален министър Иван Шишков, който има апетити да стане следващият кмет на София, но уточни, че все по-малка била вероятността да се кандидатира.

Шишков коментира миналата сякаш ей така новина, че сегашният регионален министър се обърна към ДАНС заради тол системата: Регионалният министър сезира ДАНС за изчезнали кодове за тол системата За пореден път Шишков подчерта проблема с т.нар. незаконно строителство на магистрали – нещо, което той повтаря още откакто за пръв път влезе в служебните кабинети на Румен Радев, управлявали в голяма част в периода от последните 3 години. Връх на работата на Шишков беше официалното предложение да се узаконява незаконно строителство, но сегашното редовно правителство не го внесе в парламента: МРРБ внася в парламента узаконяване на незаконно строителство.

Самият Шишков каза така – добре, не е добро предложението ми според сегашното правителство, но друго няма. Какво искаме за АМ "Хемус", постави той въпроса.

Шишков коментира пред БНТ и, че се срещнал с акад. Николай Денков точно преди новото редовно правителство да заработи и че Денков го похвалил. Не знам какво се промени оттогава, добави бившият регионален министър. Одобрил съм над 100 километра подробни устройствени планове за магистрали, каза Шишков, давайки за пример АМ "Европа", магистралата от Русе към Велико Търново. "Във времето на служебните кабинети мисля всички сте видели, че се смениха мантинелите на голяма част от магистралите", продължи Шишков. На въпрос какво стана с констатациите, че липсва асфалт, отговорът беше – питайте прокуратурата. А попитан дали пробите на асфалта са взети по легитимната методика, Шишков отговори – казах, че вземаме проби от участъци на магистрали, които видимо са в много лошо състояние.

По думите му, наследникът му Андрей Цеков казал, че сега се вземат проби от магистрали в гаранция. Ремонтира се без план къде е най-необходимо, според Шишков. "Големите пътни фирми няма как да са различни", заяви Шишков относно пътното строителство: Нова война за милиардите от пътните поръчки с маркови хватки Какво следва да се направи – правилата да са различни, подчерта бившият регионален министър. И обясни – ако се даде аванс за пътно строителство по обществени поръчки, тогава има яснота как ще се строи. Но като се вземат аванси без подробен устройствен план както с АМ „Хемус“, пътният сектор взема парите и всички страдаме.

Оставете коментар

Plain text

  • Не са разрешени HTML тагове.
  • Адресите на уеб-страници и имейл адресите автоматично се конвертират в хипервръзки.
  • Линиите и параграфите се прекъсват автоматично.